Soool!

Hej hej hej hej! Idag är det MASSA sol ute! Jag vill springa ut och sola med en gång! Men får nog vänta lite så det hinner bli varmt ute me. Nu är det bara +7 grader.
Skall göra lite frukost nu till min babe. Som förlvrigt mår mycket bättre!
Jag tycker det är lite läskigt med penecilin, Man kan liksom vara typ hur sjuk som hellst, Så äter man lite piller och redan tredje dagen när du ätit dessa piller så känner du dig frisk och mår bra. Då är det så himla lätt att ta ut sig för man tror att man är frisk! DET ÄR MAN INTE kan jag säga en gång för alla då! Det är jätte viktigt att äta penecilinet som man ska och undvika alcohol och att ta ut sig för mycket. Därför skall man INTE jobba dem första dagarna.

Oj oj .. Nu springer kl iväg. Skall laga frukost nu.

Hörs senare. Hoppas ni har en bra dag. En soooolig dag :D

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback