Sorry!

Oj oj oj Ledsen för dålig update... 
Igår var jag på mitt kära jobb och JOBBADE ! haha rätt dag och rätt tid. Perfekt.. Det var underbart som alltid på jobbet. :) I like it.
Men det hela började på morgonkvisten SOM vanligt. Hjärtat åkte till jobbet som vanligt på morgonen men kom hem igen 10 min senare typ. Han va super sjukt. Varm som en stekpanna och ont i bröstet och hosta m.m. Så jag tvingade han att lägga sig igen för att sedan åka till läkarn kl 8 när de öppnar. Jag var ju tvungen att åka till jobbet och va super orolig hela vägen. Fasen ont i bröstet å kan knappt andas är inte direkt något bra. Men han åkte till läkarn iaf senare och nu går han på pencilin och har fått stränga order om att ta de lugnt.. Så det är bara för mig att pyssla om.. Hihi. .
Så igår när jag kom hem från jobbet hade jag fullt upp. Tvättade ett gäng maskiner tvätt samt fixa lite mat och städade undan här hemma, vädrade och bäddade rent i sängen så att hjärtat ska bli frisk ! Hoppas han blir det snart. Nu ligger han och sover som en liten plutt i sängen. Jag gick upp halv 8 och tvättade lite till. Funderar på att göra iordning lite frukost nu till min kära man.

Hoppas ni alla får en bra dag i detta mysko väder....

Hörs kanske av senare om jag hinner.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback