Torsdag 8 April.

Ja tänk vad denna vecka gått fort.. Känns som om den bara flugit iväg.. Jaja hur som hellst. Nu har jag precis ätit en smörgås och skall snart åka hem till mamma för att umgås lite med henne och systeryster.. åker väll om en timme kan jag tro.
För övrigt så har jag vart oerhört duktig nu denna vecka. I lördags var jag ju i slottskogen med min lilla solstråle Axel som förövrigt fyller 4 år idag. Grattis min goding! (L) iallafall då GICK vi upp och ner för alla miljarders backar som finns där.. Och när Axel inte orkade gå fick han sjklart åka i vagnen. Och det gjorde de ju inte lättare för mig. Hur som hellst en riktig promenad dag!
I tisdags satt jag här hemma och smsade med systeryster och vi kom då fram till att vi skulle ut och gå, Så på med varma kläder och ut i regnet. Och i regnet gick vi. Typ en timme kanske... Jätte gött va de..
Och igår då.. då satt jag och hjärtat här hemma och hade precis ätit och det var underbart väder ute. Kl va väll närmare halv 7 då jag frågade hjärtat om han va sugen på en promenad. Och de va han så vi gick ut å traska. en promenad på en timme . Underbart.!

Så jag tycker allt att jag vart duktig i veckan. Om en vecka åker mitt hjärta till Estland med jobbet :'( Jag vill inte.

Jaja. Nu skall jag ta tag i lägenheten innan jag går.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback