Totalt GALEN!

Ja idag är det då fan ingen bra dag iaf! Eller joo jag behöver ju inte ta i men aa iaf...
Dagen börjar med att kl ringer kl 06.15. Upp och hoppa med mig och gör mig iordning för att sedan äta lite frukost och bege mig till jobbet. Kom till ytterby vid halv och jag började inte förens hel så bestämde mig för att istället för att ta bussen till jobbet och sitta där och häcka så tar jag mig en skön promenad i morgondaggen. Såå jag börjar gå... Kommer fram till jobbet typ exakt hel! Möts av min otroligt söta chef men som säger FEL ord som jag vill höra när jag kommer till jobbet pigg å glad... Vad är det jag får höra jooo! "Men gumman nu e det fel dag igen! Imooorgon är det du skall jobba.!"  Jag känner att jag får svälja en extra gång för att inte börja gråta typ..
Snorandes av all jäääva pollen som också finns i luften nu så tar jag mitt pick och pack och GÅR i ren protest hela vägen tillbaka igen. Så kanske 1mils promenad har jag fått mig såhär på morgonkvisten!

Påvägen mot ytterbystation igen så ringer hjärtat och skrattar och skäller på mig för att jag inte har koll. Då brister det för mig. Tårarna rinner jag skrattar och gråter och vill bara skrika för att jag e så jääävla trött på att vara förvirrad! Jag var heeelt 100 på att jag skulle jobba idag. HEELT 100! Men nej!
Inte nog med detta så innan jag åkte till jobbet så märkte jag att min KÄRA sambo GÖMMT mina i cigg, Då var det ingen fara,. MEN nuuuuuu! Jag e förbannad och trött på mig själv. Jag behöver mina cigg.. Till svar får jag . "Men älskling jag KANSKE skickar ett sms med en ledtråd sen!" HALLÅÅ jag vill inte ha någon jääävla skattjakt här hemma!
Tror att det är bäst jag slutar skriva nu för tillfället.

Varför e det massa moln på himlen. Kan det inte bara bestämma sig om det skall vara fint eller fult väder... Gaaah! Suck!

Hoppas ni andra gullrumpor har haft en bra start på dagen iaf.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback