Valborg...

Du kanske tror att jag har slutat
lyssna på de goda råden.

Eller att jag är nöjd med mitt liv,
eller kanske att jag redan gett upp.
Men jag är mer exklusiv,
och Du kommer inte tro dina ögon
när jag bestiger min topp.


Valborg... Jaha, vad fan är det för något jäkla högtid då? Ne skall inte slänga in en sådan attityd såhär på morgon kvisten. Men det är ju lite störatde att det är pissväder.. Och igår var det liksom 16 grader varmt å uppehåll åtminstånne.. Aja nu får jag sluta. Hjärtat ligger såklart och sover . Och jag sitter i soffan och kollar på nyhetsmorgon.
Vi åker till Lisa och Patrik sen i eftermiddag. Jag hade velat se på brasan som dem skall ha på kättilsröd men den började inte förens kl 19 :( Och då är ju vi säkert redan hemma hos dem. Men men man kan inte vara med på allt. Frågan är nu om det skall bli en nykter Valborg även för mig. Hmm, Hjärtat ska ju vara nykter men undrar om jag skall vara de. Får klura på det. Imorgon gott folk är det knallemarknad här i Tuve . Tycker ni kan komma hit och rasta mig lite . Jag vill gå dit men inte själv och hjärtat skall jobba hela dagen :(
Aja nu vet ju vart jag finns iaf.
Nu blire kaffe å cigg, Ching ching:P

/Love

Ps: Idag har vi vart förlovade i 4 månader :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback