Vet ingenting...

Hej och Glad påsk på er alla gosnosar!
Hoppas påsken börjat bra för er.. Själv har den vart ja, bra antar jag.. Sitter nu i mina grubblandes tankar och undrar vad det är på tok.. Någonting hänger i luften här hemma och jag vet inte vad det är . Jag känner igen allt som händer men vill inte tänka mer på det för är det som jag känner så är det inget bra som hänger i luften.. Nu gäller det för mig att andas och tänka på varenda millimeter jag tar och gör... Vad är det som händer? :( Känns inget bra alls... Hoppas jag har fel... Hoppas av hela mitt hjärta att jag inte min känsla är fel... Snälla säg att den är fel...
Orkar inte med livet annars....

Hoppas nu att ni alla får en underbar påsk och ta hand om varandra..
Älskar er alla som är värda att älskas det vet ni!

Massa kärlek till er...

/Love

Kommentarer
Postat av: martina

Klart du orkar med livet! Du har ju alltid din bjoooj ♥

2010-04-02 @ 23:41:46
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback