10 dagar kvar.

Oj oj mycket har hänt sen lucia kan ja ju säga.
Lisa och Patrik har fått bäbis nr 2 en lite Denise som kom till världen den 14dec. :)
Vi träffade dem samma dag på östra då vi ändå va där för ctg m.m. Och jisses vilken liten skrutta. Sen när vi satt i bilen påväg hem och prata om hur liten hon va så kom vi på att shit våran väger ju typ hälften av henne. Våran lille skit kommer va en litten pytteplutt :D
Och nu är det bara 10 dagar kvar. Kan ni fatta? Jag kan inte de iaf. Men igår va vi på ctg igen och även på mr. HEMSKT va de! jag har gjort de innan men inte gravid. Och de ska ja säga att de va inte roligt alls. Efter 20 min inne i den där jävla rymd tunneln så fick ja panik och dem fick köra ut mig och chirlle fick klappa lite på mig och trösta mig lite innan jag fick åka in igen för dem sista bilderna där ja nu skulle hålla andan. Tack för den! det ända jag koncentrarade mig på va ju att andas lugnt för att inte få panik... men men de gick bra och efter dem bilderna va ja äntligen klar! Kirurgen kom och allt såg jätte bra ut. :) Så glada och nöjda gick vi därifrån.

Idag står det bara JULGRAN på schemat... Ska sparka upp hjärtat snart för att äta lite frukost och sen bär det iväg på äventyr...

Hoppas ni alla får en bra helg.

/Love

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Inte långt kvar nu :) Hur stor är bebisen i magen nu? Lycka till med allt// Kram

2010-12-19 @ 14:37:54
URL: http://saratoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback