21 dagar kvar... Gäsp!

Goddag!
Har precis vaknat upp efter att ha sovit lite middag. Gott, det va ja värd. Va uppe me tuppen imorse och tog mig en promenad ner till torget för att gå på föräldragruppen. Idag pratade vi om amning och bvc va inne på besök och pratade lite om allt möjligt. Nu har ja iaf gått klart den gruppen. Kändes väl rätt onödigt egentligen eftersom varenda grej dem sa slutade typ alltid med "men så blir de ju inte för dig Malin" Eller "vi får se om det funkar för er Malin" Så aa .. Men men . Träffade ju trevliga människor iaf.
Nog pratat om de...

Imorse gjorde ja en upptäckt. Jag har nog börjat gå i sömnen igen... Eller aa iaf gå upp å kissa i sömnen. Shit tänk om man typ går upp å ska kissa i sömnen så går vattnet typ så märker man inte de. haha va tokigt.. :P .

Efter jag vart på föräldragruppen idag så gick ja in på ica och handla lite. Bla Grötris för ja tänkte koka risgrynsgröt. Jag tycker inte om de men jag tycker om ris á la matla. Så nu håller ja på å koka gröt för att sedan vispa i lite vispad grädde vaniljsocker och vanligt socker så vipps har man ris á la malta ;) Men insåg just att ja ej har något vaniljsocker så får nog traska ner till torget igen. SUCK! Förövrigt så är nog inte grötkokandet min grejj. Gick just ut och kollade till den och då va de gröt över halva spisen! Jaja. Ingen skada skedd :)

Nu ska ja ladda för att ta en promenad ner till torget igen....

Ha en underbar dag.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback