22 år idag !

Ja idag fyller ju jag år! Herrejisses! det har jag inte ens haft tid och tänka på dessa dagar. Men det är ju alltid trevligt att fylla år . :) Igår va Hjärtats familj här bestående av Patrik Lisa Joline Kristina och Martin. Det blev lite fika av smörgåsar och tårta. Mummsiiiigt! Min lille ville också komma ut och vara me så fick verkligen ta de lugnt och sitta ner så mycket som möjligt. Nästa år får h*n gärna vara me och fira sin mamma :) Fina presenter fick jag me, Lisa hade ju blivit synsk och köpt perfekt grejj till mig som jag glömt av att ja önskat mig, tror inte ens jag sagt till någon att ja önskat mig de för jag hade glömt de. De va iaf ett creme brúlee set, med brännare former och allt. Blev jätte glad ! Av svärmor och Martin fick jag ett par örhängen en väska och en skyddsängel ljusstake. Jättefina grejjer!

Imorse fick jag sång av min kära man och min älskade parfym som jag verkligen inte trodde att jag skulle få! Blev så sjukt glad! Fattar inte hur han har hunnit! Han e bäst! Lyckas vara på sjukhuset och ta hand om mig och sen hjälpa mig här hemma och köpa present å grejjer! Älskar dig så otroligt mycket min älskade Christer Eriksson!


Nu ska ja lipa lite till Spirit - Hästen från vildmarken. (Man e ju lite lätt blödig nu för tiden)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback