22 dagar kvar.

God eftermiddag.
Hoppas eran dag har vart bra.
Min började på Östra för ctg, lillbusen i magen sov så efter att ha suttit uppkopplad i en timme så blev det ej godkänt, samma som första gången ja va på ctg, så de va bara för mig att ta på mig jackan och ta en promenad och en liten fika på Östra för att sedan komma tillbaka en timme senare. Ochnär ja kom tillbaka tog de bara 12 minuter innan de va registrerat. Kanon och jag fick åka hem igen. :) 

Här hemma har jag inte gjort så mkt. Har faktiskt sovit middag ett bra tag idag. Va trött som attan imorse så passade på när jag kom hem. 

Imorgon är de sista föräldragruppen för mig som ja kan va me på . Är på Östra den riktiga sista gången så imorgon får bli den sista för mig. :)

Yäyä nu ska ja sappa lite på tv:n

Ha en fortsatt bra kväll.

/Love 

Kommentarer
Postat av: Maria

När vill du komma o hälsa på mig på jobbet igen då? :) Är lite sugen på donken.. haha

2010-12-06 @ 20:39:09
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback