26 dagar kvar...

Ja nedräkningen e ju pågång hos alla, barnen har ju sina julkalendrar och ja har min julkalender me fast till den 28 :P hihi.
Har precis kommit hem från min kära barnmorska, lite stick i finger och mätning och sånt dära.. Vi insåg idag att lille skrutten där inne redan har lagt sig fullt redo att komma ut! NEJ TACK! inte nu! du ska vänta där inne till den 28 har ja ju bestämt! Och läkarna me för den delen. Så nu har ja fått nya order om att ta de lugnt... Hmm de är inte min grejj de där med att ta de lugnt. Men men. Imorgon ska ja till östra igen...  Hoppas de går snabbare denna gång för sist tog de ju liiiiite längre tid än planerat! haha . Jaja.

Nu ska ja ta mig en lussebulle och kolla klart på pellesvanslös som ja började kolla på igår. Sjukt bra om ni frågar mig . Skrattar så ja gråter när ja kollar på de. Bill och bull asså ja dör. haha!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback