Äntligen hemma!

Överlycklig sitter jag nu hemma i soffan! Eller aa hemma i mamma och görans soffa. Blev utskriven imorse och Pappa kom och hämtade mig och körde mig hit. Får nämligen inte vara ensam... Så fick åka hit, hjärtat skulle försöka sluta tidigare och hämta mig och sen är han ledig till bebis kommer å lite till. :) Känns konstigt att inte få va ensam någonstans . Eller ja får ju va själv i ett rum men ska alltid ha folk i närheten. Men de är väl bra. Vad läkarna säger de gör jag... Är bara glad att ja slapp ligga på östra mer.. Nu hoppas vi att bebis väntar till den 28 som den ska....! :)

På måndag skall vi tillbaka till våran riktiga läkare så han får säga va han tycker me. Han har vart ledig denna vecka och dem läkarna jag träffat nu har inte vågat säga så mkt för våran vanliga läkare är deras chef. Haha så dem har vart lite försiktiga med att ta egna initiativ:P . Lite roligt faktskt. Men ja e så nöjd me all personal.

Nu ska ja gosa ner mig i soffan här me måns. Goaste katten!

Ha en underbar dag!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback