Julafton!

God Jul på er alla!
Shit det är verkligen julafton idag, helt sjukt. Fattar ingenting men mysigt är de ju. :) Alla julklappar är fixade och inslagna .. Puuuh de va ett gäng att slå in igår, Älsklingen rensade sin garderob lägligt nog tills vi skulle slå in alla klappar.. haha men de gör inget jag slog hellre in dem själv :P

Så va står på schemat idag då? Joo, Jag ska snart vecka min lille prins och så ska vi äta en lätt liten frukost och sedan klär vi upp oss för julfirande. OCh sen så bär det av. Först till tumlehed för att pussa å krama lite på Kristina Martin Lisa Patrik Joline och lilla Denise. Lite god mat och trevligt sällskap samt klapputdelande :D
Sen när vi vart där så tar vi våran lille brum brum och åker vidare mot Säve och hem till min lille mamms, Göran samt min stora lillebror :) Där blir de massa mat och mys och klapputdelning också, vi bestämde oss även för att sova över i Säve så de blir en helkväll :)

Hoppas ni alla får en underbar Jul!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback