Lucia.

Idag är det lucia. Ingen speciell dag för mig men men.
Igår så va de kalasdags igen. Mamma Göran Pappa Kristina och Elsan va här och firade mig och Chrille med Paket å Tårta å grejjer. Och det ena stora paketet efter de andra dundra in genom dörren. Först kom Pappa med ett super fint skötboord! och av han och kristina fick vi även pengar blommor en mysdress fick jag, och av farfar och gun å farmor och konrad fick vi presentkort på ikea. Sen när mamma och göran kom så kom dom först med en stor skål godis till min kära godisälskande man. hahaha han hade önskat sig de, sen fick vi även blommor där samt en spjälsäng :D å madrass å massa grejjer, och av mormor och morfar fick vi pengar samt en gryta som ja önskat mig så mycket :D Och sen när min älskade Elsan kom så fick jag två fina nagelack samt ett presentkort på Gina Tricot.
Om jag/vi är nöjda med gårdagen! OOOOOJA! Vi prata om de hela kvällen va nöjda vi va . Underbar födelsedag.

Nu grejjar hjärtat lite i köket och jag sitter i soffan. Han är ju sjukskriven för att va hemma med mig nu så de är ju skönt iaf.

Snart bär det av till östra för slutgiltlig dom ;)

Ha en bra dag allesammas

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback