Det är inte sant!

Man tror ju fasen inte de e sant alltså .. Det snöar fan idag igen !
Jaa det är fint med snö och jaa jag älskar snö och absolut åka bräda är nått utav de bästa jag vet ...
MEN, Nu e de 44 dagar kvar till påsk! 44 dagar alltså 1½månad typ.. Faaaan om de är snö på påsk! Nej jag vill inte, jag vill se krokusar och snödroppar och påskliljor då INGET vitt på marken !
Snälla snälla snälla.. Nu vill vi ha ett vårtecken. Fåglarna försöker ta ton varje morgon men fryser nog ihjäl på kuppen... Fasen då.






GE mig ÖS regn! och sen sol! :D

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Neeeej för guds skull inget regn, bara ÖS-SOL!!! =D hehehe Pösselipöss pöss på dig min solstråle

2010-02-16 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback