fix och don!

Hej hej på er...

Idag har jag haft en super duper dag. :)
Den har spenderats med Lisa och Joline på ikea. Mkt mysigt och givande. Tycker om dem jätte mkt.
Vi hittade lite små kramms. Jag köpte vinglas och ljus (som vanligt) och ett rivjärn. Lisan köpte lite små lådor och en makapär till gaberoben.. Kanooon!
Vi åt lite lunch me Ceasar sallad såklart för min del och kyckling me potatis och sås tror ja minsann de blev för Lisan.

Nu sitter jag hemma i soffan och har försökt lägga in bilder från mobilen till datorn , Men det går som vanligt inte som jag tänkt mig... SUCK! ¨
Blir galen på alla dessa prylar.
Älskling kom precis från jobbet med. Har inte riktigt kännt av om det är en bra eller dålig dag idag. Men det märker vi väll snart..

Skall ringa Göran me och höra om han kan hjälpa mig med en liten överaskning till min lilla Elsa som hon skall få av mig innan hon åker till Spanien för att vara borta från mig i minst 4 månader.. Jag tycker det är en mycket dum idé att åka bort sådär hela tiden.... :( Men men .

Ne nu fick jag total stop i hjärnan...

Älsklingen gick raka vägen ut i köket och plocka å grejja så antar att jag skall hålla mig ur vägen typ.. Jahaja..
så kan de gå...


Älskar dig tjejen. Finns med dig för alltid ! (L) Du stöttar mig i allt (även skridskoåkning)

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Tusen tack själv söta du för idag, jätte-trevligt!!!

Snart igen ett måste.. hehe =)

Hoppas det blir nån ordning på torpet........

pösselipöss pöss hjärtat

2010-02-09 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback