För snäll sambo/flickvän/m.m.

Japp har precis insett att jag måste vara världens snällaste sambo/flickvän/m.m.
Älsklingen skulle INTE dricka och absolut inte gå ut på fleeeeeeeeera veckor miiinst.. Men va får man inte för sms efter han slutat jobbet och jag är på släkt kalas.
Jo ett "Grabbarna vill ha med mig ut"
En djup suck flöt genom hela mig men bet mig i tungan och skrev snällt tillbaka.
"Okej, men kan jag bara få nyckeln hem så jag kan gå hem."

Så efter en promenad mitt i natten från krabbeliderna och hem till tuve HELT SJÄLV så sitter jag nu i soffan HELT SJÄLV och huttrar...
Och då kom jag till insikt att fan va snäll jag är ..
Orkar inte ens lägga ner energi på att sura över att han ska ut hela tiden..
Jag sitter väll uppe å väntar då istället... KUL?! Ne inte så värst .... men men....

Natti natti goingar...

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hoppas kvällen gick snabbt och att du sovit gott!!

Förbannad man blir på dessa männ......... =(

Ja vi är för snälla.. Dom hade aldrig vart sånna om vi hade gjort samma mot dom.. Men men förhoppningsvis blir det snart ändring på det hela..

Kanske skulle titta förbi på en kaffe tidigt på förmiddan idag.. mohahahaha

Pöss pöss på dig gumman min!! =)

2010-02-14 @ 07:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback