Hej mitt vinterland...

Imorse var det nästan så jag la av ett asgarv när jag kollade ut genomfönstret.. Sol å jätte fint väder men helvete de snööar fanemig fortfarande.. Heeeelt sjukt..

Aja nog om de .. Nu sitter ja å kollar på Nyhetsmorgon som vanligt.. :) De e Lazee på tv:n jag älskar Lazee. Han e ett litet charmtroll tycker jag.. :)
Han och apollo drive har gjort en låt i förmån för bris.. Det tycker jag är SJUKT bra !

Jag har faktiskt inget kul att skriva just nu.. Älsklingen kom hem igår vid 19.50 typ.. och han somna en timme därefter.. såå aa ja hade väll en trevlig kväll med mig sj typ.. Yäyä...

Nu ska jag försöka sparka upp han från sängen.. FAttar inte hur man kan sova så mkt som han gör alltså.. jäävla latmask !

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback