Ingen bra dag...

Ne idag känner jag att jag inte har en bra dag. Har kännt mig arg sen jag vaknade.. Lätt irriterad och lipig är jag idag tror jag.. Tur att det bara är jag som är hemma... Och tur att jag skall åka och träna snart.. Tack och lov. Få ut lite överbliven energi ur kroppen. Undrar varför de är så. Att man känner sig arg vissa dagar.. Konstigt tycker jag. Jag stör mig på folk me... Idag alltså. Har gjort de sen jag vakna me. Klickat runt på facebook å bara stört mig typ.. Hmm .. Inte bra det här. Men jag orkar inte bry mig. Känns som jag försöker och försöker men va fan skall man göra de för.. Äsch.. Trött på de nu...

Irriterat inlägg... Nog bättre att jag slutar här... Känner i magen att jag är arg...

Undrar om man kan åka till Johan och Maria idag.. Hmm skulle nog behöva de.. Saknar Maria..

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskade Malin!! Jag saknar dig med och självklart får du komma! :)Bara till o hära av dig vet du väl!

2010-02-22 @ 12:44:41
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback