Jag skriver på....

Japp med anledning av att bruka få klagomål på mig så nu jääävlar . När ingen annan skriver.. HOST inga namn ;) Så får jag passa på att peppra på med inlägg..

Har precis kommit i underfund med att jag är en väldigt lat person ibland. Har blivit de på äldre dagar. Som typ nu.. Sen förra inlägget har jag inte gjort ett skit.. Alltså det är sant. Jag har knappt orkat gå på toa liksom.. Okej de va lite ljug. Jag har gjort lite grejjer faktiskt . Men bara sådant som unnar mig själv.. Typ lagt ansiksmask, tagit bort den . Bytt nagelackfärg. Käkat lite godis kollat runt på datorn, pratat med Ola på msn samt jonas på facebook. Om det var givande.. Njaa inte så . Bara brist på att göra typ.. HAha ne skämt å sido...

Ja jag vet att jag skrev att jag skulle städa och så . Men gick ni på den lätta. De e ju lördag och jag vill inte städa.. Jag vill typ dricka vin å chilla.. Så jag blundar.. Blundar för allt jag går förbi i lägenheten och sen när älsklingen kommer komma hem och ringer mig då säger jag att "Shit, fan jag visste att de va något jag glömde" Jag älskar den repliken . Man får stå ut med ett litet utbrott i andra ändan, men utbrott är bra för jäävlar va bra han städar då... Haha fan va ja e smart.. Har ni tänkt på det någon gång.. Att ja e inte dum jag när de väl kommer till kritan... ;)

Mitt tips för dagen är alltså:

Blunda och gå förbi allt stök och bök, ta hand om dig själv istället...
Och sen när du får ett litet samtal eller så då slänger du ur dig ett bekymrat
"Shit, Fan jag visste att det var något jag glömde"

Haha . MEN skyll inte på mig om de inte funkar. ;)

Jag känner att jag har en tendens till att bli sjuk i huvudet idag.. Mooohahah galet..
Hur som . Om jag ska ta å (Kaninöron me fingrarna) Städa lite då..... *Blink Blink*

 

Tjoohejj

/Love


Kommentarer
Postat av: Maria

Vem är det som inte bloggar?? :) Puss på dig! <3

2010-02-15 @ 11:39:20
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback