Jag tror ...eller jag vet...

Det töar.. Det är sant.. Jag har sätt det från fönstret.. Jag lovar... Det droppar... Wiiiiii ! :D 
 
Hur som.. Nu sitter jag och jaa, gissa vad.. jooo väntar (som vanligt) på att min älskling skall bli klar för att vi skall åka å handla.. själv ser jag ut som 7svåra år .. Trött krulligt hår och osminkad... Och såklart oduschad. haha . Fan här duschar man inte i onödan.. Men älsklingen min MÅSTE ju bara göra sig i ordning för att åka och handla.. VIKTIGT ! .. eeeh .. aa .. Sant...

Sjukt att vi kan vara så olika jag och min babe. Mig får man dra in i duschen och sedan dra bort soffan som sitter fastklistrad i rumpan på mig för att sedan slita av kläderna som limmat sig fast för att sen Kanske få in mig i duschen.. Medans han skuttar glatt med höga knän in i duschen.. För att sedan stå där i fleeeera minuter helst en timme och sedan skuttar han glatt ut.. Och aa ni som är mina trogna läsare vet ju hur de ser ut när jag tar mig ut ur duschen .. Spring ducka ta betäkning göm dig under handduken.. HELA DIG... Där e mitt motto som jag står å rabblar i duschen mellan Shampoo fooort balsaaaam satan tvåååål.. brrrrrr.... Ut ut ut !
Aa så kan de vara...

NE fan de här går ju inte undan direkt iaf... VA fan !

Suck! Sega helvete... Ska nog tjöta lite så han blir lite förbannad...

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback