Kvällskvisten å jä'la snöööö!

Japp här sitter man då med en kopp te och kollar ut på den UNDERBARA snön! Suck!
Älsklingen är och tränar och leker hurtbulle ;) Nee men han ska ju komma upp på samma nivå som innan säger han så vi får väll se.. :P Han e duktig iaf..

Har haft ett givande samtal med Maria med angående mitt dilemma med mig själv.. Kändes bra och jag skall ringa till Sahlgrenska imorgon å kolla lite med dem ang min väntetid...

Vad har mer hänt sen sist jag skrev då.. Hmm ingenting... Vi har ätit mat och pratat igenom dagen... Älsklingen har städat och plockat undan. Jag har klagat på att  jag inte får plats med mina grejjer och vi har insett att de inte ens e hälften av alla mina grejjer som är här. Nästan allt e kvar hos pappa me.. sååå eh, Aa vet inte riktigt hur vi skall få plats... :S Men de löser sig väll..

Ne nu ska ja hälla upp lite mer te..

Och Lisa vi måste ju ha regn för att få bort all snöö! Typ en natt eller så .. När vi inte märker de.. å sen på dagen kan de vara sol :D Eller? E du me mig? Möts vi på halva vägen så att säga ;)

Puss på er Goingar.

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sant!

Ska försöka dra till med valp ögonen ;) Puss på dig!

2010-02-18 @ 11:21:26
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback