Pulka e inte å tänka på eller?...

Sitter hemma i soffan och kollar på efter 10. Börjar bli lite smått förvirrad, för det droppar som satan från taken så de töar ju .. Men Ändå skall de komma miljoner cm snö till! Räckte de inte me bomben som kom igår.. Aja. Det är bara att gilla läget. Kanske ska man dra fram pulkan igen.. Eller nått..

Hur som hellst igår var jag och älsklingen ute och åkte bil mitt i värsta snöstormen åkte lite vilse i angered och runt där.. Haha hamnade tillslut typ hemma hos Johan och Maria och den briljanta idén från mig kom att vi kan ju åka å hälsa på dom istället.. MEn ne.. vi hade ju faktiskt åkt för att stränga om hans rack och efter all vilsekörning hann kl blir halv 8 så aa tillslut kom vi fram och lämna in racken och sen raka vägen hem ...

Idag blir de en lugn fredagkväll .. Hoppas jag iaf.. Man vet ju aldrig med min kära man.. Men han skall ju spela serien imorgon så de blir nog lugnt.. :)

Sen vill jag rekomendera http://alissas.blogg.se/ Det skall börjas i tid . :D Hihi hon e så duktig..

Nu ska ja sätta på lite kaffe å så.
:)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback