Ren idioti!

Sitter här som på nålar ungefär fast kanske värre.. Älsklingen har åkt till Henån! Jaa ni läste rätt han har åkt till fucking Henån i de värsta snökaoset.... Han åkte väll hemifrån vid 08.50.. Jag va fly förbannad för jag tycker de e ren jävla idioti att ge sig ut på vägarna när dem VARNAR stort för att om man verkligen inte måste så skall man ej ge sig ut.. Så vem FAN är de som inte ställer in matcherna i henån i sådant här väder... Sista rapporten Chrille fick innan han gav sig av va att dem från trollhättan inte kommer för dem hade kört fast eller va fan de va .. Jaaaahaa men dem från Göteborg kan ju åka då .. Jag blir så arg.. Och anledningen att jag blir arg fattar ju vem som helst... Jag är sjukt orolig och jag har förmåga att känna när saker och ting skall hända.. Och de har jag känt HELA natten... och HELA morgonen... Och då visste jag inte ens hur mkt de snöade ute.. Jag vet att nånting kommer hända .. Och jag hatar känslan.. Fan!

Så snälla vänner få inte för er att gå ut och köra bil idag.. Jag ber er.. Räcker att äckliga kärra bedminton gör de... Blir så förbannad..!
Jag återkommer...

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback