Sol och uppe med tuppen.

Som vanligt så vankar jag tidigt när jag inte behöver...

Gårdagen var suoer trevlig. Vi åkte till Maria och Johan på kvällskvisten. Drack lite kaffe och pratade om livet typ. Var jätte längesen jag träffade Maria kändes det som :( Buhuu.. Jag har verkligen vart kass med att höra av mig till alla mina vänner. Fy mig! Men det skall bli bättring på det nu. :)
Älsklingen har åkt och jobbat och jag sitter nu i soffan och sträcker på mig. Kollar lite på Nyhetsmorgon Lördag med Lassa Bengtsson. Han e goo den gubben tycker jag . (Jaa jag är en nörd som kollar nyhetsmorgon) Men jag gillar faktiskt de lite så . Mysfaktor på morgonen. :)

Senare skall jag röja lite här hemma och sedan skall jag ta mig en promenad i vintervädret hem till pappa och hänga lite. Farmor och Konrad ska komma ner idag nämligen. Så då passar ja på att hänga lite hos pappsen och umgås med dem,..

Jag har förresten börjat prata och gå i sömnen igen.. Suck! Gjorde det jämt när jag va yngre.. Men nu har de kommit tillbaka.. Denna natten va nog värst. Har tjötat som en idiot tydligen och sen så råka älsklingen stöta  till mig när han skulle vända sig om varav jag svarar med en rak höger och sen går upp och slänger av mig min pjamas.. hmm.. Detta fick jag reda på imorse...
Jag har också en förmåga att vakna upp av att jag står i köket eller i vardagsrummet av ingen anledning.. Sjukt läskigt faktiskt.. Måste se till att bli av med detta så jag inte tar mig en tur ut i svalen eller så .. Jisses....



Ha en underbar dag .
Så hörs vi senare.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback