Söndag..

Godmorgon alla godingar..

Hur har eran helg varit? Min har varit helt fantasktisk faktiskt.. :)

I Fredags jobbade jag och sedan mötte jag upp mamma i kungälv. Vi gick till Maxi och handlade lite smått och sen följde jag med henne hem till Säve. Mys mys .. Hjärtat var nämligent i Lidköping och jobbade. Så jag kände att då kan ju jag ha lite fredags mys med Mamma och Göran.
Vi lagade en underbar middag .. Eller iaf mamma. Hon gjorde Torskrygg på en bädd av babyspenat och blandsallad, med räkor och kräftskjärtar och rom på, samt lite skirat smör och citron .. MUMS! Sjukt gott va de.. Nej ingen potatis eller så till .. Dem går på Lchfkost.. Inte för att dem e stora eller så men för att dem ville testa på de .. Och dem fastnade.. Hmm undrar om man ska prova.. :)

Det var så jobbigt hemma hos mamma på ett sätt.. Pelle var ju inte där :( Och Måns gick och letade och letade å jamade å hoppa upp på alla ställen där pelle brukade ligga å leta .. Det gjorde så ont i hjärtat.. Trodde inte djur fattade så.. Men Måns hade tydligen börjat jama å leta redan när mamma kom hem från smådjurskliniken i veckan.. Tänk va sjukt.. Dem känner att nått inte är som de brukar.. Usch..
Men jag hade en mysig kväll trots detta..
Älsklingen hämtade mig när han kom hem och vi åkte hem och somna som stockar i soffan typ.. :P..

Igår så va vi inne i nordstan och kollade på älsklingens mamma och hennes gubbe Martin när dem dansade.. :) Super duktiga va dem.. Och jisses va folk de va där .. Helt otroligt.. Tur att ja hade klackarna på mig så att jag såg nått.. :) sen sprang vi bort till Yoko yap och jag fickt köpt mina converse.. :D Super fina.. Så nu vill ja ha vår så jag kan springa runt i dem.. Efter detta så mötte vi upp min lille far och tog en fika med honom.. Chokladboll och Latte blev det för mig .. Yummi... Seeedan så åkte vi till munkebäck för att älskling skulle fixa lite grejjor.. Och sen vidare till torslanda torg och lämna lite grejjor.. Och sen åkte vi till Maxi i torslanda.. Jisses jag har aldrig vart där.. Jääääklar va stort de va.. Jag blev helt förvirrad där inne .. Men men fick tag på allt jag skulle ha ..

När vi va klara på Maxi åkte vi hem till Kristina och Martin för en liten fika igen... :) Kollade på film när Kristina va liten m.m. Super trevligt.. Satt å prata om allt mellan himmel och jord.. Helt plötsligt sprang kl iväg och vi ar tvungna att åka hem i ilfart.. Vi skulle nämligen ha middagsgäster..

Maria och Johan kom vid halv 7 och jag stog såklart mitt upp i middagen... Men tillslut blev den klar.. Oeeeerhört gott va de.. De blev helstekt fläskfile med potatisgratäng grekisksallad samt beasås och pepparsås.. :) Mums.. Till de drack jag och Maria vin älsklingen drack öl å stackars Johan som körde drack cola.. :) hihi
En mysig kväll med mycket prat..
Efter dem hade åkt hem så va ja helt slut .. Hade ju flängt runt heela dagen... Jisses... Så vi somnade som stockar även denna dag.. haha ..

Idag vet ja inte vad som står på schemat.. Kanska skall åka till Mormor och Morfar i uddevalla.. Får se,.,. Hjärtat sover ju fortfarande såklart...

Men men nu ska ja laga lite frukost..

Hörs sen..

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumms! Tack så mycket för i lördags, middag var så otroligt god!! puss på dig söt <3

2010-03-01 @ 09:24:31
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback