Underbart

Hej alla..
Igår gjorde jag de. Jag tog steget. Jag bakade cupcakes.. Jajamensan. De ni! Dem blev bra. Men med tanke på hur jag lagt upp mitt ätande nu så blev de älsklingen som fick knapra i sig .. För mig blev det ett äpple och en apelsin...

Nu har hon åkt iaf. :( Min prinsessa. Blev ett farväl med mycket tårar igår som vanligt.. Usch . Sa hejdå till henne så sent som möjligt. Så Älsklingen körde mig till henne kl 20.30 typ.. Långa kramar och tårtorkande blev det och sen sa vi åt varandra att gå annars hade det blivit jobbigare än va de redan var...
Saknar henne redan oerhört mycket. Men jag är stolt som fasen över henne för att hon ger sig ut i världen helt själv och ser sig omkring och testar på massa grejjer.
Älskar dig min underbara Elsa!

Nu till någonting helt annat. Var inne och läste Kenzas blogg förut som vanligt. Och så såg jag att hon skulle till Yasuragi ett spa som ligger på hasseludden i sthlm.
Där har jag vart. Med den bästa! Det var en upplevelse som jag aldrig kommer glömma. Aldrig någonsin. Det är så oerhört fint där så jag rekomenderar alla att åka dit. Bjuder på några bilder på enlit mig sveriges finaste spa.
Tack för att DU tog med mig dit. Världens bästa överraskning som alltid finns kvar.

Detta är utomhus varmt vatten och kallt i luften underbart mysigt

Utsikten går inte att beskriva i ord...

Vackert!

Nu skall jag åka och träna med syster yster.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback