VÅR OCH SOMMAR!

Ja idag har jag en längtar efter vår och sommar dag!
Så jag tänkte att när jag och Lisa skrev så jätte mkt om att vi ville ha snö och vinter så fick vi ju de så de räckte och blev över..... Så om jag skriver om vår och så nu då så kanske kanske kanske den kommer snart;)

Hur som hellst så sitter jag och planerar vad jag vill göra i sommar och det som jag tjatat mest om redan förra sommaren va Kolmården! JAG MÅSTE ÅKA TILL KOLMÅRDEN! jag älskar Kolmården! Sååå.. Jag har nu suttit och kollat på deras hemsida och dom har massor av bra erbjudanden.. Mysiga hotell m.m. Så vem vilka vill me till kolmården i sommar???? När alla djuren får bäbisar :D
Jag ska dit iaf.. Å älsklingen då för han har inget val.. Haha ..

www.kolmarden.com Där finns ALLT. Jag har surfat runt där i lite mer än en timme nu.. Haha ..

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ja vill oxå meeee, Lillan oxå givetvis. Så får vi tjöta på våra gubbar så dom åker med oss!! =D

2010-02-15 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback