Värdelös..

Ja, kalla det värdelös eller bloggtorka.. Jag har inget namn på det iaf.. Men det händer så mkt just nu och jag vet inte vart jag skall börja.. Ligger redan massa efter.. Aj aj aj inte bra alls.. Men funderar på att göra så att vi kan ju ta lite pö om pö så att säga.. Typ så..

Äsch.. Skitsamma.. Jag skriver bara... Som vanligt..

Idag är jag trött. Har vart det heeeela dagen. Helt död typ.. Var tidig på jobbet idag.. Eller rättare sagt TIDIGAST.. Började kl 07.00 inte så farligt tänker väll ni då.. Neee de är inte så farligt. De tyckte inte jag heller. Fram tills att jag igår satte mig och gick in på västtrafik för att kolla vilken buss jag skulle ta för att vara på jobbet i tid... Jaa chocket kom ju när jag såg 04......... Jajjamensan.. 04.49 skulle jag sitta på 17 bussen för att komma till jobbet kvart i 7 typ.. Eh jag tar tillbaka allt jag sagt om att bussarna går smidigt till mitt jobb.. fyyyyy faaaaan ! Jag gick in i deppen och var inne i den heeela dagen igår .. Tyckte faktiskt synd om mig själv.. Och sen blev jag arg på mig själv för att jag inte har mitt körkort!
Men när kl närmade sig läggdags igår och Älsklingen hade skrattat klart åt att jag skulle upp kl 04.00 så drog jag ett snyftande och då började älskling tycka lite synd om mig me så han erbjöd sig att köra mig till backaplan på morgonen så jag kunde ta en buss senare och sedan gå från ytterby.. Jag kan ju säga som så att jag tar hällre en buss kl 06.00 och går från ytterby till jobbet (ca 15min) än att tar en buss hemifrån kl 04.49....

Så så fick de bli. Älskling körde mig imorse och jag kom som en död zombie till jobbet..

Just de .. Den största nyheten har jag ju glömt.. MIN mobil har ÄNTLIGEN kommit ! så köpte den i fredags.. Är så nöjd såååå ! Älskar den..

Och så har jag och älskling köpt bil me . Den älskar jag me. ! så jag har två små skötebarn nu min mobil och våran lilla bil.. Det bästa är att fixar jag körkortet innan påsk så får jag både bilen och en resa.. så nu jääääävlar!
Fast jag behöver all peppning jag kan få.. För jag hatar allt som har med vägverket att göra.... :(

Men nu ska jag se om jag kan fixa nått mys till älsklingen när han kommer hem från träning/match eller va de nu va .. :P Bra koll jag har.. hahah .. Jaja !

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Jaaaaaaa!!! Äntligen fick vi lite rader... thihii =D

Sämt och sido Gumman, men välkommen tillbaka!!

Ska bli så kul att träffa dig imorgon och tjöta lite skit.. hihi

Bra att ta tag i kortet, lika bra att göra det lixom, just do it!!! =)

ses imorgon Godingen min!!!

pöss pöss

2010-02-08 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback