Världens bästa.

Min dag börjar bli bättre.. Världens bästa man har smsat mig hela dagen och nu börjar jag känna mig mindre arg... Men känner fortfarande att det ligger irritation i luften...

Jag är väldigt lyckligt lottad som har min lille prins . Snart kommer han hem från jobbet och då skall vi åka och storhandla och sedan blir det en lugn hemma kväll , Systeryster kommer hit me och skall äta med oss och så. Mys mys..

Maria e underbar som erbjuder sig att jag får komma. Känner mig alltid välkommen hos dem.. Underbart.. :)
Får ta å styra upp att åka till dem i veckan.. Verkligen. Idag hade jag velat de men eftersom syrran kommer så får de bli en annan dag.

Nu skall jag kolla på One tree hill snart :D Wiiii jag ska köpa alla avsnitt någongång.. Haha jag älskar de programmet.. Men först.. Ski cross på 1an.. I like..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback