Åre Nostalgi!

Sitter här och har precis ätit frukost. Brädan ligger framför mig och jag känner att jag vill gråta.. Ja! De är sant. Jag vill typ slänga mig på golvet å slåss.. Eh . Inte så normalt tänker ni men FAN vad jag saknar åre just  nu i denna stund. Har gjort de några dagar nu men inte så mkt som idag . Idag skall jag å Elsa iaf åka roadtrip och åka bräda. Ta massa kort och bara prata Åre.. Det är nått utav de roligaste jag gjort i mitt liv! ÄLSKA Åre !
Saknar de sjukt mkt . Världens bästa människor och världens bästa jobb ! Gah jag dör. Minnen för livet ! Jag SKA dit! Om jag så skall åka själv....
Bjuder på lite bilder..
Nu måste jag klä mig på vintern. Sjukt kallt ute. Å visst blir du varm när du åker.. Men i liftjäveln e de inte varmt ska ja lova er. Jag ska försöka hinna hämta mig kamera påvägen så ja kan ta kort.

Här kommer en del av min Åre säsong!

Elin Per Sofie Jag Tobbe

Dem andra bildjävlarna funka inte.. Ska försöka fixa de sen..

Nu ska ja ut i backen snart. Bara en biltrip först..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback