Den dagen som känns bäst!

På Torsdag äts det ärtsoppa på Lördag är det fest men Fredag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling de gillar jag mest.. Jag vill ha fredag idag... Lalallalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aja hur som . Det där me kyckling vet jag inte om jag håller med om.. Eller de är ju väldigt gott men a de finns ju annat gott me...

Sluttjatat om de... Jag har precis suttit och huttrat utanför duschen som vanligt.. Haha pratade med Sara förut och sa att jag skulle höra av mig igen efter jag duschat.. Tur att hon känner mig för hon fatta direkt att okej om typ 7 timmar då .. hahaha :P Så kan de va ibland...

Hur ser dagen ut idag då.. Ja förutom att jag gick in på min internetbank förut och såg att jag inte alls hade fått så mkt lön som jag hade trott så hela min dags planering sprack .... Hade nämligen tänkt att åka in och lämna in lite skor på omklackning och sedan kolla om jag hittade nån fin outfit till ikväll och sen typ aa kolla om min telefonjävel hade kommit in.. Men nej! Då sitter jag hällre här hemma och deppar för att man inte har några pengar istället... Så är livet.. KUL... INTE KUL... INTE KUUUUUUUUL ! Jävla utgifter hela tiden som käkar upp pengar..... Skit!

Jaja så nu har jag tyckt lite synd om mig själv också.. Tack för de....

Nu till de som va meningen att skrivas...
SOMMAREN MED GÖRAN...
Haha den va rolig den..
"-Du ser kåt ut!"
"-Va jag? nee lägg av?!"
"-Joo asså det är sant."
"-Ååfan! Tack så mycket.!"

Hahahhaha .. Sjukt kul.... Jo den va rolig iaf och jag rekomenderar den ..
Det va väll typ de om den då.. ahahhaha

Inatt drömde jag de sjukaste ever på tal om ingenting.. HELT sjukt va de.. Haha .. Har aldrig vaknat upp så tvivlande på saker och ting någonsin. Hemskt.. Men mysig drömm annars.. ;P

Ne nu ska ja gråta å tycka synd om mig sj så kanske de dyker upp lite mer pengar på kontot... ;)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback