Drar mig snart...

Så nu va lunchen med Peter över och present köpandet gick bra de med trots mega långa köer! Hatar kööö! Men men ...
Jag insåg just att hemma framför tv och dator inte alls är så kul som jag trodde.. Köpte ostbågar å fanta som jag skulle ha ikväll men ostbågarna såg för lockande ut och slank ner direkt! SUCK ! fantan e iförsig hälften kvar.. men aa iaf jag har bestämt mig .. Vill inte sitta hem själv.. Så jag åker och underhåller Johan och Maria en Lördagkväll som denna.. Maria kommer och hämtar mig vid kvart i 6 :) Service va ;) hihi . Jag gillar henne... Jätte mkt...

Min webcam fick jag ingen fart på heller.. När jag trycker där jag tror att jag ska trycka dvs där de logiska hade vart att trycka då får ja upp världens techno dunk och så känns de som om man rökt på ungefär man åker uppåner på skärmen ... hel vildt... Alltså bilden på mig eller aa jag ser mig på datorn men jag åker runt som en annan rosa elefant liksomn.. Eh förstår ni mig? (Nej jag har ej rökt på, försöker bara förklara problemet...)

Så iaf jag har gett upp detta nu... Suck!

Nu ska ja hälla i mig fantan å så så e allt klart till älskling kommer hem.. Han sa att de inte skulle så ut som kriget när han kom hem men han nämnde ingenting om ett eller annat bowlingslag... Så aa de ser ut som ett bowlingslag här-. Då trivs jag ..

Här bjuder jag på min syster å bror...

Syster och Bror

Inte utan min syster ! Älskar dig

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback