Dröm huset...

Älsklingen är fortfarande ledig från jobbet.. Vilket börjar resultera i fruktansvärt många onöödiga konflikter... Är det inte när jag kommer hem från jobbet så är det dagen då jag är ledig.. Suck! Finns det ingen som kan vara dagmatte eller husse åt min sambo. Han behöver någonting att göra..

Idag tack och lov så har vi tvättat. Vilket har lett till mindre diskussion. MEN, nu när jag satte mig här vid datorn och skulle skriva lite så visade jag listan som jag gjorde imorse på bloggen. Vanliga människor reagerar väll över har drogat eller har stulit en bil.. Men min sambo vrål reagerar på kär i en lärare eller tränare. Han frågar vem och jag säger att det inte är någon som han vet och så skrattar jag ... Han fortsätter tjata.. Tillslut säger jag men snälla älskling jag skoja med dig . Det var när jag gick i 6an på Tolered och jag var kär i Gympaläraren. Haha vem fan har inte vart hemligt kär i en lärare liksom? Och hur gammal va man ? 12 år.. Jag skrattar vidare och Chrille utbrister i ett förbannat, Du ljuger för mig . Varför sa du inte från början. Och sen sitter han tyst i andra hörnet av soffan. Jag fortsätter skratta och säger att jag skojja . Men han sitter fortfarande tyst.. Haha Jag tyckte iaf det var skojjit.... 

Hur som hellst . Det var inte de detta inlägget skulle handla om men eftersom det hände precis när jag började skriva så va ja bara tvungen att dela med mig.
Iallafall. I 3 dagar har jag suttit på Hemnet och kollat på ett och samma hus. Jag och Älsklingen har nämligen hittat vårat drömhus så om någon känner för att donera 4 mille så är vi djupt tacksamma.. Eller iaf 2 kanske nån kan klämma fram. ;) Haha .
Jag är iaf kär.. På riktigt kär i ett hus. Det är perfekt . Helt perfekt. Inte en ända grejj som man skulle behöva ändra på... Åååh jag vill bo där!

Ne nu måste jag gå och kolla vart min man tog vägen. Han blev nog lite irriterad när jag skrev det jag skrev lite längre upp....

(Men lite kul va de ;) )

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ohahaha nu garvar jag ju ännu mer

(men säg inte til han för guds skull) hehehe

Pöss pöss gumman..

2010-01-19 @ 15:27:49
URL: http://lajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback