Fredag....

Godmiddag....

Idag är det äntligen fredag med allt vad det innebär.
Och jag har gjort något som jag skulle ha gjort väldigt länge. Nämligen skrivit brev till min lilla Andreas. Ska skicka iväg det sen är tanken... Kanon-.. Har haft lite dåligt samvete av att jag inte skrivit till honom nu det sista.. Dåligt av mig .. Usch.. Har även suttit och läst igenom gamla brev som jag fått från honom.. Kan ju säga att jag skratta och grät om vart annat.. Haha..

Nu ska snart jag och Älsklingen åka till Johan och Maria för en middag med vin och allt som hör till.. Mysigt...
Pratade med pappa förut me han hade suttit och kollat på massa gamla diabilder som typ var det ända som klarade sig när vårat hus brann ner.. Han skrattade och berättade att han fått en del flasch backs när han kollat på alla bilder på mig när jag var liten. Han sa att det fanns två lägen på mig när jag var liten-. Antingen var jag super glad eller så va ja skit förbannad. Haha det fanns inget mitt emellan.. Tyckte jag va kul.. Typ så som jag är nu. Antingen glad eller förbannad..

Nu e de one tree hill...
/Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriva snart..?? =)

2010-01-28 @ 08:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback