Ja Maria !

Hej hallå dagboken ! ;)
Hoppas ni haft en bra ledighet för ni som börjat jobba *host host Maria host* ;) Själv är jag och hjärtat fortfarande lediga.. Vilket är mkt skönt men det börjar klia lite i benen nu. Vill börja jobba igen nu ju. Min chef ringde mig precis så jag börjar på onsdag.. Så då är de slut på lugnet igen. Och då får jag träffa alla mina barn igen. =)

Hur som hellst . Vad har hänt nu då under denna lilla ledighet... Jo vi har ju som sagt förlovat oss vilket känns underbart.. Sen så har vi börjar fixa iordning i lägenheten. Vi har bl.a köpt en tv. fixat i ordning köket med Skalmans hjälp . Och nästa grejj blir nu sovrummet :) och sen badrummet. Kanon bra.

Igår var vi hemma hos Johan och Maria med lite gottigottig pizza.. Yummi. Var as längesen jag åt pizza . Men gott var de.. Nu ska vi snart åka till läkarn och jag skall kolla min rygg för jag har fått brev från försäkringskassan så jag måste kolla igen om jag ska få ut nått skadestånd eller va de nu e . Så Älsklingen står i duschen och jag väntar klar som vanligt :P Sen ska vi till apoteket och senare till Älsklingens firma... m.m. så idag blire fullt upp...

Gud vilket tråkigt inlägg kände jag nu. Får skaffa mig en skriv vana igen så att jag inte hamnar efter så som jag har gjort nu  .. Sorry,

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner att det är någon som verkligen ligger efter med bloggadnet, Host Malin host! :P Har ni inget för er sen så kanske ni kan komma bort till oss idag igen :) hahah!

Men iaf, hör av dig efter apoteket :D PUSSS!

2010-01-08 @ 12:03:23
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback