Kass på uppdatering!

Jag vet jag är kass på att uppdatera för tillfället..  Förlåt.. Får skylla mig sj om jag förlorar läsare.. Jag ska rycka upp mig jag lovar.. Men alltid när jag sätter mig vid datorn så har jag bråttom av någon anledning . Och så även idag.. Jag ska in till stan och fixa med present och så till mig man som ska iväg på kalas ikväll och inte hinner fixa present... Och han jobbar hela dagen . Så då får man ställa upp och fixa och dona.. Men sen ikväll så e jag ensam hemma med tv:n och datorn. så då ska ja försöka få ordning på min webcam me så kan ja nog bjuda på massa underhållning...
Nu vill jag iaf dela med mig av en sak som min älskade lilla elsa skrev till mig dagen då vi tog studenten..
Då fick jag en bok och i boken står det såhär

"Hej!
Du är snäll och rar , du är den bästa vän jag har.
Min bästa vän kommer du förbli för ingen har så kul som vi.
Vi hittar alltid på en massa trams och när vi bråkar så blir vi alltid sams.
Du är den bästa vän jag har! Älskar dig!
Önskar dig all lycka till i framtiden.
Pussar i massor din Elsa..."

Jag hittade denna boken när jag röjjde bland mina grejjer hos mamma häromdagen.. Kan ju säga att både jag och mamma stod me en tår i ögat när vi läste de min lille Elsa hade skrivit. OCh när jag läste upp de för Elsa själv igår så sa hon " Fan va bra skrivit.. Har jag skrivit de? Va ja full du eller?" Hahaha Älskar dig min sötnos!
Nu är de fan inte långt kvar tills vi blir "Grannar" :D Lä'ääääääängtar!

Nu har jag bråttom som satan IGEN !

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback