This is it...

Skyttar är ärliga älskare utan en ond tanke i huvudet. Men ändå kan de såra dig med sina uppriktiga och taktlösa uttalanden, allt i vänskapens och sanningens namn. De kan inte ljuga, så det de säger till dig är vanligtvis precis vad de tänker. Om du tål att höra alla sa...nningar, så är ett liv med en Skytt en enda stor fest, ett underbart äventyr.

Hej hej hallå dagboken. Eller nått sådant.. Fan jag får skärpa te mig nu jag vet. Totalt värdelös är jag ju nästan...
Haha ni har ju ingen aning om vad som händer i mitt upp och ned vända liv. Men men . Det har hänt mkt skall jag säga er...
Har träffat en vän som det vart lite rörigt med . Men det var ett jätte trevligt möte som slutade med att båda övdelevde... Perfekt tänker ni då. Oja mer än så. ;)

Jag har gått min man på nerverna vilket är ganska lätt att göra.. Det är skojjit tycker jag. Och efter som han hoppar på mina nerver så tycker väll jag att jag kan få ta en lugn liten promenad på hans . :P eller? Haha

Jag har också hunnit med att vara förkylld hostig och blind på en dag.. eller snarare en kväll. Det ni, de är de inte alla som kall. Trodde Svinet hade hoppat på mig bara för att jag snackar skit om han och säger att han är en bluff.. Men ne ne så va de inte . Han våga sig inte på mig inte. Det gick över efter en natts sömn.. Nu sitter jag bara å chippar efter andan lite lätt när nässprayen slutar verka .. Men thats it. Det är ju så en förkyldning är .. OCh tjej som man är så vet man ju att man överlever faktiskt en förkyldning även om våra män tror att dom avlider såfort dom går förbi någon som nyser... Visst är de underbart...

På söndag fyller min systeryster år också. Det gillar vi. Imorgon ska hon fira sig lite lätt me mig och sina brudar. Det gillas...

Ne fan nu har ja lite bråttom.. (som vanligt tog de längre tid än ja tänkt att ta mig in i duschen) Ska ju nämligen åka till Kungälv tro de eller ej.. Men så är de ibland när man ska träffa vänner som sitter fast i den lilla staden ... eller aa dom tror att dom sitter fast iaf .. Ibland kan man slita å dra lite så lossnar dom men de är ytterst sällan..

Hur som . Nu åker jag ..
Förresten såg ja sommaren me Göran inatt.. ahahah Den va sköjj.. Eller nått.. Berättar mer sen..

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Åh spännande med vårat horoskop..

ska kolla om jag hittar mer =D

Kika in på min sida sen

pöss pöss söta du

Trvlig helg

2010-01-29 @ 08:06:30
URL: http://lajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback