Men hallååå.

Jag e rätt rolig faktiskt. Eller aa. Typ. Idag när jag vaknade såg jag såklart att solen sken som attan. så jag pallrade på mig kläder och gick hem till pappa. För att erövra balkongen. Hanna min lata syster låg såklart med täcket över huvudet nere i källaren och mummlade för sig själv.. Sovandes alltså...
Men sen åkte hon till jobbet. Nu ska jag egentligen sitta ute och sola. men jag har kommit på att fan va tråkigt det är att sola själv.. Asså finns det ens något tråkigare.?
aja strunt samma.
Nu till det roliga då. eller aa kanske inte så bra roligt men ändå.. Jag har blivit en sån jävla tvärtemot kärring.. haha jag måste bara göra och känna tvärtemot vad jag borde. haha helt sjukt. Hmm en förklariing då. Igår efter jag hade badat så åkte vi hem till Chrilles mor och Martin för att ta en snabb fika. Då står det värsta goda mögelosten på bordet. Jag sitter och tänker för mig själv. Men Malin sluta nu du har slutat röka då kan du väll för fan skita i att äta mögelost. men nee då sitter de en trotsig jävel på min axel och säger ÄT ÄT ÄT ÄT ! haha helt sjukt. Så jag skär mig en bit och mmmmmmmmmmmmm va god den va.. Jag borde inte JAG VET! men fan va gott det var.. Samma hände mig idag. Okej jag e besatt av sushi men jag kan faktiskt klara mig utan de.. Tills för typ två timmar sen. Min hjärna fullkomligt styrde mig ner till bussen för att åka BUSS till närmsta sushiställe för att köpa med mig och sedan åka BUSS hem igen för att vräka i mig de...
Med andra ord är jag en trottsunge som måste ha allt som jag inte borde.. Det var de jag tyckte va det roliga..
Ne nu skall jag trottsa mig själv igen och gå ut och sola ENSAM.. fan va tråkigt.. jävla tjööt.. haha.
ha en underbar eftermiddag själv ska jag nog tvinga min pappa att ta med mig ut och åka båt. :D
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback