PRESSSSAAAA!

Godmorgon eller god förmidddag..
Nu har jag precis ätit lite frukost bestående av som vanligt en macka ett äpple och vatten.
Sitter nu och väntar på att kl ska vli 11 typ för då tänkte jag gå ut och crashlanda här ute på gräsmattan utanför lägenheten. Ska väll försöka sola ryggen idag. Men det är så tråkigt. Men ett måste ser ut som black and white om man jämför framsidan och baksidag på mig :P hahaha inte kul INTE KUUUL....  Man skulle haft en solstol.. Menmen.. Får ta med mig en filt samt en handduk eller nått å gotta till de på gräset.-

Nepp nu har jag inte tid med detta längre... Förresten i eftermiddag elller närmare bestämt kvart i 3 ska jag iväg på en spännande sak :D De ni. Synd bara att inte hjärtat kunde följa med .. Men men . Nästa gång så.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback