Rubrik...

Hej hej igen....
Blev inte så mycket solande för mig idag. Alldeles för tråkigt att sola själv.
Däremot har jag kollat på kort som jag hittade här hemma hos pappa. Jag älskar att kolla på gamla kort. Man sitter typ och ler hela tiden.
Pappa är ute och springer och när han kommer hem så skall han tända grillen ! MUMMS! Är sjukt hungrig..
Grannen, Allas våran "halvbror" Kim tar studenten idag. Vi har bott grannar med dem i heeela vårat liv typ. Han tar iaf studenten idag så jag har rotat fram super söta bilder på han när han va liten. Så har ramat in dem och så skall Hanna få ta med sig dem upp när hon kommer hem från jobbet vilken borde vara när som helst.
Ne men nu dundra pappa och kristina in från sin springrundan.. Hoppas på mat nu då.
För er som undrar så är sjklart Chrille på resjobb annars hade jag ju aldrig befunnit mig här helt själv :P Men som sagt så har jag liiiite svårt att vara ensam hemma.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback