Tjockis...

hmm va hände med Malin som aldrig äter skräpmat.. Hmm idag gick det åt helvete.. Åt först på mc-donalds med Maria och sen blev det pizza nu på kvällskvisten med älsklingen . FAN FAN FAN! nu måste jag bara dricka vatten i tre dagar så jag får bort de..

VET NI VAD JAG GJORT MER IDAG?? Jojjomensan jag har badat. I havet såklart. Ja de va kallt . Men fy bubblan va skönt det var att plaska omkring sen när man vant sig. Jag och hjärtat åkte ut till tumlehed och jag va inte feg för att hoppa i vattnet. Hjärtat däremot han e ju sån jääävla badkruka.. Så han satt på land och tog kort istället :D En mycket mysig kväll!


Första simtaget var rätt kallt faktiskt....

Lufttorkaaaaaaaa...

Vackert...

Älskar vintern. Men älskad baskemig sommarn också :)

Mina nya skor förövrigt ;)

Hahahaha Förlåt Maria men måste slänga upp dessa bilder på dig me som jag tog förra veckan när Maria åt sushi för första och aa sista gången tror jag ... hahahahah

Hahahaha Love you!

Ha en underbar kväll alla. Nu skall jag bädda ner mig i soffan :)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback