Undernärd...

Hejhejhej.
Gissa vad jag gör? Joo jag sitter såklart i soffan med fötterna på bordet och gillar livet typ. :P Haha.. Har precis tryckt i mig MASSA mat.. och jag menar verkligen MASSA mat...
Lyssna bara här. Kl 14.45 skulle jag vara på ..... så jag slängde ihop en köttfärssås och spagetti vid ca 14 tiden. Såklart fick jag as bråttom och fick slänga i mig maten för att sedan springa ner till torget för att vara i tid till min tid... Hann precis. Fick träffa personen som kommer betyda en himla massa ett tag framöver fick väga och mäta mig och svara på massa frågor... Då fick jag en blick mot mig och så sa "experten" "Malin Malin du måste äta! Du är undernärd du väger alldeles för lite och har ett alldeles för lågt BMI... Du måste trycka i dig lite gott! " Sagt och gjort, när jag gick därifrån så gick jag in på ica och köpte

  • Grillade Kamben
  • Potatissallad
  • nybakat bröd
  • Never stop
  • Kaktus Lime sorbet
  • Fanta lemon

Samt lite frukt av olika slag...  Så ni förstår ju varför jag ligger tillbaka lutad i soffan med fötterna på bordet.. Det känns som jag ska spricka!!! Ska nog slänga i mig lite sorbet snart iaf .:) MUMMS!
Så nu får vi hoppas till nästa gång att jag har gått upp lite i vikt. Men jag rör ju mig så mycket så de e svårt för mig att gå upp. PLUS att jag har en fasa att överskrida 50strecket.... Har aldrig vägt över 50 kilo.. Och det känns lååååångt borta för mig att gå över de.. Men jag måste blunda nu och ta steget över... Attans! Men hoppas jag går ner det sen snabbt igen. TUR att jag älskar att röra på mig, och naturen och promenera.. Skulle nog kunna promenera huuur långt som hellst! Påtal om de .. i helgen skall jag nog övertala Älsklingen att gå en lååååång promenad. Typ hem till mamma och Göran i säve eller nått. Det kan ju inte ta så lång tid. åå va mysigt de hade vart. Typ på kvällskvisten.
Längtar så tills han kommer hem imorgon. Det är väll både bra och dåligt att vara ifrån varandra så . Man hinner ju sakna varandra och så men jag tycker det är jobbigt när han e borta. Tycker inte alls om att vara själv. Inatt somnade jag kl 01.30 och vakna kl 06.00.... :( Hoppas de blir bättre inatt..

Ne nu blir det Kaktus/Lime sorbet! Mummaa!

/Love


Kommentarer
Postat av: Maria

BRA Malin!! :) Japp, ja har pratat med honom men han ska köpa kläder då så, han ville/kunde inte hänga med isf.. Men prata med chrille så ser vi hur vi gör med allt! Pusss

2010-06-04 @ 11:50:34
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback