Bara mig...

Hej alla gosnosar.
Dagen började med att vi inte hade någon ström i lägenheten.. :S Smått panik sprang genom kroppen på mig .. Men tillslut efter mycket knapprande på alla lampknappar m.m. så kom den :D haha. Det va tur...

Idag är det onsdag och imorgon är de löning.. Tack och loooov!
I helgen blir det skaldjursmys med hjärtat.. :) Kräftor musslor och räkor å lite vin till de ! Yummiiiie! Sen skall vi nog även bort till min lille skalman som tydligen skulle ha lite folk hemma. Skoj skoj.. Men de kommer bli en mycket lugn helg eftersom vi har MYCKET att göra. Sovrummet skall ju bli som nytt.. Och det kommer bli sååå jääääääää*la bra! Jag e redan nöjd trotts att det inte har hänt nått än. :) Var ju hemma hos min far snabbt igår och berättade va jag behövde till mitt lilla projekt. Han trodde också att de kommer bli jätte fint :D Sen så åkte vi hem till Martin och Hanna. Och guuud vilken mysig lägenhet han hade Martin. Jag har ju inte hunnit vara där än. Men igår va de på sin plats att åka dit. :) Jätte mysig var den. Och va duktig han är. Han har gjort om hela lägenheten heelt själv. Jag va imponerad. Men jag vet att han är duktig. Annars hade jag aldrig låtit han gåloss i våran sovrum ;)

Och på tal om ingenting så tror jag att det pågår ett bloggbråk .. Haha ett roligt sådant.. Mellan min vän och en annan aa vad man nu skall kalla de... Haha .. Jag tycker det är sjukt kul att läsa fram och tillbaka.. Men tycker inte det är så himla kul för min vän. Henne ger jag mitt hjärta just nu. Hoppas bara att allt blir överstökat..
Hon vet att jag finns här alltid för henne iaf . :) Och så kul som vi haft med varandra under hela vårat liv typ så kommer vi alltid va vänner..
Vad det gäller den andra tjejen så tycker jag bara att det är patetiskt! Nu får du ge dig!
Javisst! du har allt du är så hiiiimla bra! Lyckliga lyckliga du...? Eller???

Ha en bra dag mina kycklingar.

/Love

Kommentarer
Postat av: martina

Love you gumman! Hejje dig med och hejja oss =)

slår en plingeling till dej imån =) PUSS

2010-03-24 @ 22:42:49
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback