Gråa dagar..

Hej hej hej...
Nu har de vart ett par gråa dagar här i Götet faktiskt. Uscha riktigt tråkigt.. vill ha tillbaka solen...

Det hände en jätte konstig sak förrut,.. Jag höll på att städa och plocka i undan förut, så plötsligt fick ja kuta in på toa och spy... Mådde aaaas illa, Då kom jag och tänka på hon på tv, ni vet hon som spydde i direktsändning och sedan skyllde på mensverk.. Jag tänkte .. "Va fan jag har ju mensverk nu å mens, shit hon kanske hade mensverk å blev plötsligt illamående och spydde!" Fan va elak jag vart som skrattat åt henne å trott att hon va helt jäävla dum i huvudet, för man spyr ju fan inte när man har mensverk.. Men tydligen.... eller så håller ja på å bli magsjuk... Hur som så la ja mig i sängen efter jag spytt och jag slockna som en stock.. Somnade på några sekunder typ.. Sen vakna jag typ tjugo i två... Det va lite läskigt.. Undra va som hände med mig.. Nu mår jag lite halv illa typ men inte mer än så... As skumt... Vill inte bli sjuk.. Ska jobba imorgon och vill göra sköjj saker i helgen... :S

NE usch nu måste jag sluta tänka på de.. Snart kommer älsklingen hem iaf. Han kommer hem tidigare idag för han har vart på kurs... :)

Ha en bra eftermiddag .

/Love

Kommentarer
Postat av: martina

Heej! Gör du också det? ja använder Priorin som man köper på apoteket, 400 kr. Det funkar jättebra tillochmed min frisör sa att hon såg jättestor skillnad på håret! Okej bor du ihop med Christer?

Ja det hade varit kul att ses =) Vad gör du imorgon, fredag?? Eller nästa vecka eller nåt! puss&kjraam

2010-03-11 @ 16:33:39
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback