Hookt on a feeling..

Tro de eller ej men fick för mig att lyssna på björn skifs.. Haha han e goo den.. :) Fråga inte vad som har hänt med mig.. Jag har bara fått för mig att lyssna på gammal musik. :P Sköjj..

Satt å klicka mig runt på lite bloggar och blev kär i en jacka.. Letade å letade som satan.. Tillslut efter 1 timme så hitta jag den. :) Måste ha !

Cp snygg på alltså.. Och jag älskar baseballs jackor.. har redan två.. haha :D Så välkommen våren.. hihi.

Var uppe me tuppen idag för att mamma ringde och väckte mig  :) Hon behövde lite hjälp å sjklart ställer man upp. Så jag åkte och handlade till Lars som hon tar hand om . Han e go. (min mamma extra knäcker som personlig assistent typ.) Hon passar som handen i handsken där alltså.. :) Och hon älskar de.. Så hon jobbar med hästmassagen och med Lars så hälften hälften kanske.. Eller nee mer massage...

Ne nu ska jag kolla på efter 10 och ta en kaffe yummie..

Ha en go dag .

Världens största Puss och Kram till min Andreas Lauenstein som fyller 22 idag!
Älskar dig och saknar dig. Tror mitt brev kommer fram idag eller imorgon. Kärlek!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback