Konstigt...

Hej Gosnosarna. :)
Nu sitter jag i soffan med turban på huvudet, Har precis kommit ut ifrån duschen. Har haft en jobbig natt och även en jobbig dag idag.. Är inte riktigt som jag ska vilket inte känns så bra. Har vart knasigt sen i Lördags typ... Hoppas att de går över snart ... Är rätt trött på att ej kunna sova på nätterna m.m. Älskligen skrattar lite åt mig men vet att han tycker synd om mig innerst inne. Han stöttar mig bra :)

Vid 18 tiden idag skall vi iväg till lilla Joline :) Hon fyller 1år idag och blir stor flicka.. Jisses jag kommer ihåg förra året när hon föddes. Och första gången jag fick se de lilla pyret.. Det var på påskafton.. Då va hon inte mkt till världen. Och nu e hon redan 1år å charmar alla för fullt :) Lilla pussgurkan. Får se va hon gillar vårat paket ;)

Ne nu skall jag torka håret och göra mig iordning så att jag är klar när älsklingen kommer hem så jag slipper vara i vägen när han springer runt och stressar här :P Hehe..

Ta hand om er Gosingar!

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hej Hjärtat mitt!!

Hoppas verkligen du blir bättre snart.. lider med dig =(

Tusen tack för det jättefina och STÖRSTA PAKETET ever.. hahaha

Satt och montera ihop den igår och den kommer bli så najz!! =)



Ja visst har tiden gått fort förresten, heeeelt galet.. hahaha



Ha det bäst nu..

Pösselipöss pöss

2010-03-31 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback