Nostalgi.. typ...

You know that its over when the burning and yearning inside your heart
Ain't there anymore
And you know that you're through
When she don't do to you and move you
Like the way she moved you before
And you wanna pull her close
But your heart has froze
You kiss her but her eyes don't close
Then she goes
Out of your heart forever
And it hurts you but you know that it's better




Ja jag har verkligen suttit och haft en nostalgi tripp med min systers bilddagbok. Sjukt kul :)
Igår var det en händelserik dag. Och jag vet att jag lämnade er här på bloggen med mitt sista inlägg att jag skulle ta mig en promenad.. Fyy fan det var lättare sagt än gjort skall jag ju säga er. Jisses! Det brukar ta mig ungefär 15 min att gå hem till pappa. Igår tog det mig 45 minuter! 7 cigg! 14 nära döden upplevelser och 10 tårar! Asså skojjar inte! Det va den värsta isbanan jag någonsin vart me om HELA VÄGEN! Hela promanden gick ut på att ta två steg, kolla bakom mig så att ingen såg mig när jag gick och sen två steg kolla röka gråta två steg röka gråta skrika titta gå två steg... A osv.... Fyy tusan! Men de va ju en upplevelse iaf .. haha.
Och jag kom fram helt oskadd tro det eller ej.. MEn jag var svettig som en gris..
Jaja, nu lämnar vi de.
Det hela slutade med vin och lasange i soffan. Mums sen sov jag som en gris.

Nu skall jag snart slänga in en maskin tvätt och sen skall jag göra mig fin för att åka till Martina ! :)
Jag uppdaterar sen.

Ha en underbar dag alla.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback