Påsken...

Hej Gosnosarna. :)
Kalaset igår var mycket trevligt även fast jag mest satt tyst på en stol.. Men som sagt så känner jag mig inte i mina sinnesfulla bruk.. Har vart uppe och spytt inatt några gånger och aa det blev alltså ingen sömn denna natten heller.. Har ingen energi i kroppen alls... Inte fått behålla någon mat  på 5dagar nu... Så inte så konstigt om jag inte har någon energi.. Usch...

Har precis kollar på den andra filem i Twilight.. Älskar dem filmerna och hade inte sett 2an så passa på att hyra den på Viasat OnDemand sjukt bra var den. Grät och log om vartannat. Jag tror jag vill vara vampyr.. Men jag tror ju även att det finns vampyrer nu me.. Och troll me för den delen .. Men jag skall inte gå in på den biten för då tror ni jag e knäpp. Men jag tror på mycket som inga andra tror på.. Så är det bara. Jag tror inte på något som har med religion att göra utan massa annat ... Och alla får ju tro på vad dem vill eller hur?

Nu tror jag att jag ska försöka få i mig lite vatten och sen skall jag nog hyra en till film.
Alla ni som inte testat Viasat OnDemand, prova de.. Jag e skitnöjd..

Ha en underbar dag gosisar..

/Love

Ps. Lisa Patrik och Joline uppskattade presenten jätte mycket vilket jag och hjärtat tycker va jätte kul :) En Disney trehjuling fick hon för er som ej vet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback