Privat målare...

Sådär jag mina vänner-. Då har jag hunnit med en del!

Först och främst så åkte jag till min goiing Maria. Vi tryckte i oss lite mc donalds och kände oss feta typ.. Sen blev det en kaffe och mycket tjöt! Underbart visst är de.. :)

Sen så tänkte jag ta bussen upp till Wieselgren för att handla men när jag började gå så tänkte ja för mig själv . Malin ditt feta as här sitter du å trycker i dig mc donalds å sen orkar du inte gå tre hållplatser.. Och med de tänket så blev de helt enkelt för mig att GÅ ! Jag for omkring som ett litet asplöv i vinden men de va gott ändå.. :) Så jag gick till Willys faktiskt för en gångsskull och handlade. När jag öste upp allt på bandet i kassan kom min nästa hemska tanke över mig ! HERREGUUUUD Malin hur har du tänkt nu. Det är ju inte så att din kära man står utanför me bilen direkt utan allt detta ska du konka runt me till och på och från bussen.. Hmm.. Aja de va bara att bita i de äpplet me å köra lite armträning.. Så nu e mc donaldsen som bortblåst... Perfekt...

Ja just de .. Min rubrik ja.. Joo de stämmer faktiskt. .Jag eller aa vii jag och min kära sambo har en privat målare och han skall komma hit och lattja i helgen :D Ska bli underbart.. Så vi skall åka hem till Martin och Hanna när hjärtat kommer hem från jobbet och så ska vi dit och säga till Martin vilka färger jag skall ha så han kan beställa hem dem,. PERFEKT! Det kommer bliii såååååå bra ! Och jag skall bygga en grejj me.. hihi fast de e hemligt än så länge.. Ååå NEEJ jag ljuger inte det är jag som skall bygga inte Chrille . Jag e grymm på att snickra.. Det är sant. Fråga min vän Peter.. Jag tror jag tjata om de hela förra sommarn att ja va grymm på att spika.. Haha .. Men de är faktiskt sant.. Pappa har lärt min allt han kan .. Eller aa typ! :)

Ni kommer bli imponerade jag lovar ;)

Ne nu skall jag rulla tummarna och vänta på att segisen pallrar sig från jobbet.


Bara bygghjälmen och blåbyxorna som saknas ;)


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback